Top Castelli Quotes

Browse top 2 famous quotes and sayings about Castelli by most favorite authors.

Favorite Castelli Quotes

1. "Me ne stavo rinchiuso nell'infanzia per balia asciutta avevo la stanzetta dove dormivo sotto i castelli di libri di mio padre. Salivano da terra sul soffitto, erano torri, cavalli e fanti di una scacchiera messa in verticale. Di notte entravano nei sogni le polveri di carta. Nell'infanzia ai piedi dei libri, gli occhi non conoscevano le lacrime."
Author: Erri De Luca
2. "Gli uomini sognano e costruiscono ville, castelli. Non hanno capito niente. La casa perfetta è quella dove, stando seduti e allungando le mani, si può raggiungere tutto ciò che serve."
Author: Mauro Corona

Castelli Quotes Pictures

Quotes About Castelli
Quotes About Castelli

Today's Quote

I consider my ability to arouse enthusiasm among my people the greatest asset I possess, and the way to develop the best that is in a person is by appreciation and encouragement.THerei s nothing else that so kills the ambitions ofa person as criticism from superiors. I never criticize anyone. I believe in giving a person incentive to work. So I am anxious to praise but loath to find fault. If I like anything, I am hearty in my appreciation and lavish in my praise"
Author: Charles Schwab

Famous Authors

Popular Topics